W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. ubezpieczeń majątkowych

Zakres obowiązków / opis stanowiska:

  • Zbieranie informacji na temat potrzeb ubezpieczeniowych klientów
  • Kalkulacja składek ubezpieczeniowych
  • Obsługa wznowień ubezpieczeń
  • Aktywne promowanie produktów ubezpieczeniowych klientom
  • Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami firmy
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych
  • Prowadzenie dokumentacji zgodnie z określonym standardem i procedurami
  • Prowadzenie raportów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem 
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy

Wymagania / oczekiwania:

  • Znajomość zagadnień z dziedziny ubezpieczeń 
  • Miłe widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej oraz uprawnienia do sprzedaży ubezpieczeń 
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów 
  • Pozytywne nastawienie do klienta
  • Samodzielność, umiejętność organizowania sobie czasu pracy 
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Niekaralność 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy 
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Udział w szkoleniach
  • Przyjazną atmosferę pracy

 

Osobom nadsyłającym CV gwarantujemy poufność przesłanych dokumentów.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."


Specjalisty ds. Obsługi Rynku Nieruchomościami Komercyjnymi

do obowiązków osoby na w/w stanowisku należy profesjonalna i kompleksowa obsługa Klienta w zakresie obrotu nieruchomościami komercyjnymi oraz przygotowywanie niezbędnych raportów i analiz.

Od kandydatów wymagamy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży/wynajmie nieruchomości komercyjnych,
  • znajomości zagadnień prawnych związanych z umowami najmu i sprzedaży,
  • znajomości lokalnego i regionalnego rynku nieruchomości komercyjnych,
  • znajomości technik sprzedaży,
  • praktycznej znajomości Pakietu MS Office,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji,
  • posiadania prawa jazdy kat. B,
  • prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia po okresie próbnym,
  • posiadanie własnego samochodu (zwracamy koszty paliwa).

Dodatkowymi atutami będzie:

  • znajomość programu CRM (Galactica).

Oferujemy:

  • stacjonarne miejsce pracy z pełnym wyposażeniem biura,
  • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizja),
  • komfortowe i nowoczesne warunki pracy,
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, aparat.

 

Osobom nadsyłającym CV gwarantujemy poufność przesłanych dokumentów.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."